tisdag 6 april 2010

Omtapetsering pågår

Det är hemskt här i lägenheten just nu, och jag blir fruktansvärt uttråkad av att vara här.. Alla möbler står ihoptryckta i en klump mitt i stora rummet typ tetris. Det luktar färg, det finns inga taklampor, golvet är täckt med papper, det står målargrejer överallt, alla växter står i badkaret, katterna bor hos min syster (och det är fruktansvärt tomt utan dem här!), kontorsstolen är den enda tillgängliga sittplatsen.. Men jag kan använda datorn, och det är väl det viktigaste ;-) I övrigt är det bara väldigt trist och opraktiskt att bo här just nu.

Men jag ska verkligen inte gnälla egentligen, liksom, vilken lyx att få det fixat såhär, och det kommer bli så himla fint och fräscht när det är klart ju! Tapeterna kommer förmodligen upp imorgon, och jag är såå förväntansfull!

Under tiden så får ni några filmtips, hade en riktigt nice filmdag i helgen :-)
Dels var det två riktigt bra (och roliga) zombiefilmer, och så en söt kärleksfilm på bio.

Shaun of the dead


Zombieland


I love you Phillip Morris

2 kommentarer:

Sanna sa...

Har hunnit kolla mer i mina böcker och där finns massor utav inspiration att hämta..förstår inte ett ord men bilderna talar för sig själv! =)

Kraaaam
Sanna

Mia sa...

Åh vad kul! Jag måste investera i någon snarast :-D
Kram