torsdag 29 april 2010

Mitt ödsliga sovrum

Det är inte mycket med mitt sovrum. Än iallafall :-) Jag har en säng. Tråkig men mycket bekväm. Jag har en bokhylla. En indian i naturlig storlek. Ett litet sängbord. En växt.
Och så har jag ju fina tapeter också ;-)
Jag vet inte riktigt vad planerna för sovrummet är.. En matta skulle nog göra mycket för helhetsintrycket, och så ska jag förstås ställa iordning saker och ting i bokhyllan. Kanske byta plats på bokhyllan och sängen? Kanske kanske.. En sänggavel känns ju också som en bra grej, och riktigt fina färgglada sängkläder istället för överkast kanske, och längs den nu helt tomma kortsidan (vid Indianen) skulle jag nog önska mig nån slags arbetsbänk. Det vore ju helt idealiskt. En massa tavlor nånstans också kanske, hm hm..

Inga kommentarer: