fredag 30 april 2010

Kitschiga knoppar på gula skåpet

Gula skåpet har äntligen blivit med handtag! Jag har varit extremt kräsen och velat ha nåt alldeles speciellt. Dessa var för några veckor sen väldigt kitschiga och opraktiska diskborständar tills de gjordes om till dessa supersnygga handtag ;-) (tack för hjälpen pappa och Anneli!)

Jag har fortfarande inte ställt iordning några prydnadssaker alls i lägenheten (vet inte riktigt varför..), och gula skåpets öppna hyllor ska ju vara fyllda med tjusiga saker, samt alla mina pärlor och lite andra pysselgrejer. Men som sagt, än så länge är det lite tomt där..
Ibland hittar man andra godsaker i gula skåpet ;-)

Ett tag efter omtapetseringen låg ljuskronan ovanpå skåpet, och det såg rätt läckert ut så jag var bara tvungen att föreviga det.
Mina små keramikdöskallar fick också lite specialbehandling i samband med omtapetseringen, eftersom deras små små tänder är superömtåliga så var de tvungna att ligga på en stabil plats där jag hade koll på dem :-P Och de såg också så läckra ut med gul bakgrund :-)
(och bilderna är tagna vid flera olika tillfällen, därför är ljuset så olika) (om nån skulle undra.. ;-)

Inga kommentarer: